Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ve
Verreij - 20-08-2019 16:58:10
Winkels & Webshops

Bar slechte aftersales Beter Bed

 


 


 


https://nl.trustpilot.com/reviews/5d5c04c0f018690bd0512b97" target="_blank">bar slechte aftersales beter bed.


 


nou, er mankeert nogal wat aan de aftersales. matras besteld in hoogeveen met lattenbodems. standaard spul. is op 19 juli besteld, zou op 20 augustus geleverd worden. krijg ik pas om 14.15 uur op 19 augustus een mail dat men op 26 augustus gaat leveren, niet tijdig een waarschuwing zoals je mag verwachten. die lees je dan pas in de avond. dus vrije dag geregeld voor niets. op 26 augustus ben ik niet thuis, moet werken. als ik verhinderd ben kan ik bellen met nummer 014 480840 volgens die mail. maar dat is een 9 cijferig nummer, bestaat dus niet. dan maar de klantenservice bellen, is volgens de header in de voorwaarden van 08.00 tot 20.00 bereikbaar. nee hoor, volgens het bandje pas om 09.00 open en tot 17.30 i.p.v. 20.00 uur. twee keer gebeld, uiteindelijk na half uur iemand aan de lijn nu ben ik alle vertrouwen echt wel kwijt, dit belooft nog wat bij een probleem achteraf. mag ik 30% annuleringskosten betalen, 896,40 euro aldus beter bed. want men heeft kosten gemaakt en daar heb ik voor getekend. geen enkele tegemoetkoming. kan dat zomaar?