Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stork1998 - 01-09-2019 18:02:40
Vrije tijd & Tuin

Klacht giant

mijn klacht is dat giant fiets onderdelen monteert die na 2 a 3 jaar compleet versleten zijn, betreft in dit geval namelijk de voorvork met vering, genoemd monoshock, fietsmodel ebike giant prime e2 rb gts.


reparatie kost honderden euros daarom wordt een coulance regeling steeds afgewezen, terwijl dit product zeker niet voldoet aan de kwaliteitseisen en duurzaamheid. (2 a 3 jaar, garantie is voorbij)
er is met deze fiets echt niet meer te rijden, deze klappert constant, ik heb de druk van mijn voorband al fors vermindert, waardoor de band fors slijt.

giant wil dit probleem absoluut niet oplossen en doet helemaal niets, mensen koop nooit geen giant ebike, je krijgt echte heel veel spijt!