Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Le
Leroydassen - 09-09-2019 18:24:56
Auto & Vervoer

Ford Nederland service laat te wensen over.

12-7-2019 heb ik een nieuwe ford focus st line aangeschaft. deze wagen zou ik gaan gebruiken als leswagen voor mijn pas opgezette rijschool.


echter op 28-7-2019 begaf de turbo het en liep de wagen niet meer op 3 cilinders. 


de forddealer waar ik hem gekocht had gaf aan dat ze geen vervangend vervoer voor me hadden omdat het om een lesauto gaat.


op dat moment had de auto 700 km op de klok staan. 


tot op de dag van vandaag is de auto nog steeds niet gemaakt.


de extra kosten lopen inmiddels de spuigaten uit. (maandelijkse kosten lening, verzekering, wegenbelasting en huur andere lesauto)

op de vraag om mijn geld terug te krijgen kreeg ik te horen dat dit niet zomaar zou kunnen. 


inmiddels is de motor ook al in zijn geheel uit elkaar geweest om onderdelen te vervangen. dit heeft ook niet mogen baten.
mocht ik hem terug krijgen dan zal het niet een geheel nieuwe auto meer zijn. maar in mijn ogen een occasion.

wie kan mij van goeede raad voorzien?
zelf denk ik eraan om naar een advocaat te stappen en het daar verder door uit te laten zoeken.

misschien dat hier nog iemand een idee heeft?

met vriendelijke groet, 
leroy