Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MH
MHDekker - 17-09-2019 14:16:41
Garantie & Verzekeringen

Tele2: Nokia 7 Plus telefoon defect binnen garantie.

mijn nokia 7 plus die ik bij mijn abonnement bij tele2 kreeg, ging na 13 maanden kapot (2 jaar garantie). ik moest 'm naar drmobile sturen. 20-8-19 aangemeld voor reparatie. 4-9-2019 kreeg ik deze mail:

"je toestel nokia 7 plus kan helaas niet worden gerepareerd. dit betekent dat wij het toestel niet retour zullen versturen.


de fabrikant is op zoek naar een passende oplossing voor jou. zij zullen de verkoper van je toestel hierover informeren. wij adviseren je contact met hen op te nemen. de verkoper kan je namelijk meer vertellen over de vervolgstappen."

sinds deze mail blijf ik door tele2 aan het lijntje gehouden worden. eerst zeiden ze dat ik maar via drmobile een oplossing moest zien te vinden. daarna dat ze met drmobile aan het zoeken zijn naar een oplossing. en intussen kom ik niet verder dan de chat bij de klantenservice waar medewerkers zeggen het vervelend te vinden, maar niets te kunnen doen. ik heb alle chatgeschiedenissen opgeslagen, maar ik schiet hier niets mee op. de boel ligt volgens hun bij een andere afdeling, maar bij welke mogen ze niet zeggen,
wat kan ik hier nou verder mee? dit is allemaal superfrustrerend. hebben jullie goed advies voor me?

vr.gr. myra dekker