Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sider - 14-10-2019 13:36:05
Geldzaken & Recht

Termijn laatste betaling

In 2015 hebben wij kunstof kozijnen laten plaatsen. hierover erg tevreden. begin dit jaar erachter gekomen dat de verf van een eindkap los laat.
hierover een  mail gestuurd, reactie hierop gekregen dat het probleem bij hun toeleverancier is neergelegd.
nieuwe kappen inmiddels binnen. na veel contact helaas. 
nu kreeg ik deze week een rekening van de laatste 5% welke nog openstond. bijna 5 jaar later. 
ik heb hier nu een vreemd gevoel aan over gehouden.

afwikkeling van de garantie gaat erg moeizaam. het word geregeld maar geen bericht of minimaal.
inplannen om de garantie af te handelen gaat lastig.
vervolgens komen ze er achter dat er nog een bedrag van 5% openstaat. 

gezien de afhandeling van de garantie, en zeer late afhandeling voelt het vreemd het bedrag over te moeten maken.

heeft iemand tips hoe dit evt op te pakken. of zie ik het verkeerd?