Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
George15963 - 08-11-2019 11:02:58
Geldzaken & Recht

Mijn briefpakket is verloren gegaan bij Post.nl

Hallo ik heb vorige week een bestelling gedaan bij een internetshop, deze is ook netjes betaald door mij en door de internetshop afgegeven bij post.nl. krijg ik afgelopen dinsdagavond 05-11-2019 het bericht via track&trace dat het product dat ik gekocht had, de brievenbuspakket was afgeleverd bij mij. maar helaas ik heb helemaal niets ontvangen! heb meteen ia internet melding gemaakt bij post.nl,prinses beatrixlaan 23
2595 ak den haag, zij verklaarden dat ik nog maar een dag of twee moest wachten, heb ook meteen melding gedaan bij de internetshop. nadat gisteren de postbode nog geen briefpakket had voor mij maar weer contact opgenomen met post.nl, zij schreven dat het pakketje van mij niet meer gevonden was en ik het verder maar met de verzender moest afhandelen. natuurlijk heb ik ook naar de verzender een mail gestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen. via track&trace kon ik zien dat het briefpakket dat voor mij bestemd was door hen in ontvangst is genomen en verwerkt, ( heb kopie gemaakt van deze track&trace), dus ik wil een klacht doen van verlies of diefstal van mijn eigendom door post.nl, dat door de internetshop en mij in goed vertrouwen is meegeven aan post.nl! de waarde van het pakket bedraagt niet veel, € 8,95- inclusief verzendkosten. geen groot bedrag maar het gaat mij om gerechtigheid en dat post.nl zich onttrekt or verantwoordelijkheid, ondanks dat mijn eigendom bij hun verloren is gegaan! volgens mijn mening bestaat er ook nog zoiets als zorgplicht en niet afschuiven op de leverancier wanneer die netjes het product heeft afgeleverd bij post.nl! wat is wijsheid wat kan ik verder doen? graag geen belerende opmerkingen, alvast vriendelijk bedankt!