Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
motorman - 10-02-2020 13:02:07
Winkels & Webshops

Hans anders toch niet zo’n fijne winkel

Op 4 februari is mijn vrouw naar een filiaal gegaan op advies van de oogarts om een bril aan te schaffen, na overleg met de adviseur is er besloten om een multifocale bril te nemen.
eenmaal thuis gekomen is er twijfel ontstaan en heeft zij het filiaal gebeld om de bril te annuleren (moet volgens de webshop binnen 2 uur) helaas werdt er steeds (verschillende keren geprobeerd) niet opgenomen en ook het hoofdkantoor gebeld die zouden een melding doen naar de winkel met de vraag ons te bellen want we moesten het zelf daar melden.
pas op zaterdag werden we gebeld en kregen toen de melding u bent te laat, het kan wel maar dan kost het u 25% van het totaal bedrag.
uitgelegd dat wij verschillende keren gebeld hebben en voicemail kregen, dus dat dit onmacht was hun antwoord opzeggen moet binnen twee uur dat was verlopen en dit niet meer mogelijk.
het is belachelijk dat wij de bril nu wel moeten nemen terwijl zij niet berijkbaar zijn, voor ons nooit meer hans anders