Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
JosGin - 26-03-2020 15:22:22
Geldzaken & Recht

Restitutie Hotels.com enkel mogelijk door inzage bankgegevens

Op 12 februari een hotel geboekt via hotels.com. bedrag afgeschreven, maar geen boekingsbevestiging ontvangen. op aanraden van hotels.com 24 uur gewacht, waarna ze concludeerden dat de boeking inderdaad niet plaatsgevonden had. bedrag zou automatisch binnen 14 werkdagen teruggestort worden. dit gebeurde niet. 
contact opgenomen, o.a. printscreen gemaakt van de betaling (incl. boekingsnummer etc.). bedrag zou binnen 14 werkdagen teruggestort worden. dit gebeurde niet. weer contact opgenomen en nu geeft hotels.com aan dat het enkel mogelijk is om mijn geld terug te krijgen als ik een uittreksel/printscreens stuur van alle transacties op mijn bankrekening voor een periode van 4 (!) weken na de afschrijving van het bedrag, om te bewijzen dat het nog niet is teruggestrot. dit lijkt me een vreemd verzoek, aangezien dit mijn persoonlijke informatie betreft die ik dien te overhandigen aan een service/callcentermedewerker en vervolgens in het bedrijf rondzwerft. ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit een avg-technisch geaccepteerde manier van werken is. benieuwd wat jullie hiervan vinden!