Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
RonaldHaas - 20-05-2020 10:08:23
Vakantie & Reizen

Omboektermijn verlopen

In november 2019 hebben wij een vakantie geboekt in frankrijk van 21 juni t/m 5 juli.

het boekingsbedrijf heeft ons op 1 mei 2020 de optie gegeven gratis om te boeken naar een locatie binnen nederland. wij moesten dan later terugbellen om onze voorkeur door te geven; uiterlijk 4 weken voor vertrekdatum. echter zagen wij na dit contact op de website dat er in dezelfde periode helemaal geen locaties in nederland beschikbaar zijn.

om de telefoonlijn niet verder te belasten hebben wij dezelfde dag nog een e-mail verzonden met de vraag of wij van de data mogen afwijken gezien het aanbod.

tot vandaag hebben wij per e-mail geen reactie mogen ontvangen en wordt na 30 minuten in de wacht telefonisch contact automatisch verbroken. morgen verloopt het termijn van gratis omboeken. wij proberen al sinds vorige week vrijdag te bellen.

vooropgesteld begrijpen wij de drukte bij deze maatschappijen volledig. wij voelen ons bezwaard ze hiermee te belasten. de omboeking is aangevraagd vanwege de zwakke gezondheid van onze dochter. wat kunnen wij nu het beste doen?