Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ika89
Ika89 - 25-06-2020 21:35:31
Winkels & Webshops

Emma matras besteld, maar niet ontvangen

18 juni een emma matras met twee kussens besteld twv ruim €700. meteen een bevestigingsmail gekregen dat de betaling was ontvangen en het matras geleverd zou worden tussen 5-9 werkdagen. na een week kregen we een mail dat ons matras was teruggestuurd naar de fabriek en dat ze hem opnieuw zouden verzenden. meteen gereageerd via mail, maar nooit reactie teruggehad.
nu de 9 werkdagen zijn verstreken opnieuw gemaild naar emma, maar weer geen contact. ook via telefoon niet mogelijk. ik word steeds van de lijn gegooid.
na google onderzocht te hebben, blijken we niet de enige te zijn. veel klachten over niet geleverde, maar wel betaalde producten. dit terwijl ze nog wel adverteren met de voorwaarden van snelle levering. wat kan ik verder nog ondernemen? contact met klantenservice is dus onmogelijk...