Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Anoniempje202
Anoniempje202 - 28-06-2020 18:26:13
Garantie & Verzekeringen

Rolluiken Kliniek komt zijn verplichtingen niet na

dag iedereen,

in 2018 heb ik rolluiken gekocht bij een bedrijf genaamd rolluiken kliniek. nu 1,5 jaar later moet mijn rolluik afgesteld worden, maar deze meneer denkt ik heb er aan gezeten. ik heb 2 maanden geprobeerd eerst contact te krijgen. nadat dit eindelijk was gelukt deed meneer moeilijk over dat ik voorrij kosten moet betalen, nadat ik advies heb aangevraagd bij rechtsbijstand ben ik akkoord gegaan met voorrijkosten. meneer heeft concreet afspraak gemaakt en op mijn aandringen een factuur gestuurd, maar hij is nooit langs geweest. hij liet na 4 dagen wat van zich horen, maar alleen omdat ik hem een bericht had gestuurd. wanneer ik mijn frustratie uit is meneer op zjjn teentje getrapt en meneer adviseert mij naar een andere bedrijf te gaan. 



ik heb hem bijna €4000 euro betaald en heb gewoon garantie overal op. 



er is mij geadviseerd door buren dat ik een man moet laten bellen omdat dit misschien effect heeft bij hem. ik heb rechtsbijstand ingeschakeld. 



wie heeft voor mij advies wat ik hier tegen kan doen?