Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marcel75
marcel75 - 30-06-2020 13:44:10
Elektronica & TV

Samsung HT-J5500 stuk door update

Sinds ongeveer 2 weken werkt mijn samsung bluray/home cinemaset in het geheel niet meer. start op en gaat dan zoeken naar een disc (die er niet in zit). het lijkt om een software-update te gaan die wereldwijd volledig de mist ingegaan is (althans dat lees ik op buitenlandse sites). samsung nederland probeert je nog met een update uit 2017 het zelf op te laten lossen, maar ook de usb-poort kun je niet meer gebruiken.

de enige mogelijkheid is volgens samsung om zelf de door samsung op afstand gesloopte set naar een servicepunt te brengen en dan te hopen dat reparatie gratis is. en dat servicepunt moet dan wel open zijn.

zijn er meer mensen die last hebben van deze update en de houding van samsung? ik zou toch eerder denken dat er een terugroepaktie komt en dat je of de set kunt opsturen of dat ze komen halen. en zeker niet de particulier 60 km laat rijden om vervolgens nog niet geholpen te zijn.