Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lili
Lili - 04-07-2020 20:14:57
Winkels & Webshops

Mag je je bestelde bh niet ruilen

Ik heb 2 bh's besteld bij soft beauty, deze beloofde mij een levertijd van 10 tot 14 dagen. ik heb langer dan een maand op deze gewacht, en heb dan ook bh's in de winkel gekocht. uit eindelijk komen deze binnen, en heb het bedrijf gemaild dat ik deze graag retour wil sturen. daar ik ze zelf al had gekocht vanwege de lange levering, nadat ik inmiddels verschillende keren heb gemaild, kreeg ik dit als antwoord terug

donderdag 2 juli

ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen. omdat jullie adverteren met een levertijd van 7 tot 15 dagen, heb ik mij inmiddels nieuwe in een winkel gekocht. dus ik zou deze graag retourneren, hoe moet ik dit doen?


 


met vriendelijke groet,


 


 


op za 4 jul. 2020 om 18:39 schreef lilian 


ten eerste toen ik dit bestelde stond dit niet bij het artikel vermeldt, nu nog steeds niet (zie bijlage) daar je een bh moet passen om te weten of hij goed zit.


ten tweede beloven jullie een levertijd van 10 tot 14 dagen en heb ik langer dan 1 maand moeten wachten, waarop ikzelf nieuwe bh”s heb gekocht in een winkel. dus jullie behoren dit retour te nemen, ik heb ze niet gepast


ten derde komen jullie niet weg met een coronaregel, men kan nu overal kleding , bh’s etc passen.


dus vraag ik het nog een keer: waarheen kan ik dit retour sturen, en wanneer krijg ik mijn geld terug.


 


wachtend op een antwoord 



 


lilian 
om terug te komen op vraag 1: dit is bij meerdere webshops/winkels het geval dat lingerie niet geretourneerd mag worden. dit staat inderdaad niet bij het product vermeld, maar wel bij het kopje ruilen en retourneren. de desbetreffende link heb ik u in eerdere e-mails gestuurd.


 


 


het klopt dat het pakketje er langer over heeft gedaan dan gebruikelijk. helaas in deze vervelende periode rondom covid-19 is het ook bij postkantoren en distributiecentra erg druk. hier kunnen wij helaas niets aan doen, zoals u wel begrijpt.


 


zie punt 1. dit is bij meerdere webshops/winkels het geval dat lingerie en/of swimwear niet geretourneerd kan worden wegens hygiëne. 


 


hierbij hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd. 


 


met vriendelijke groet,


team softbeauty