Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Klacht Vodafone verlenging

Hoi,

wie oh wie kan me helpen? vodafone zegt dat ze niets kunnen doen en dat ik het maar moet slikken. 

onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met aanschaf van een nieuw toestel naar aanleiding van bericht van vodafone dat ik kon verlengen. door een systeemfout bij vodafone is het nieuwe contract te vroeg ingegaan.
dit viel mij op doordat ik opeens een rekening kreeg van 198€. vodafone bleek het abonnement 4 maanden eerder dan de verlenging in te hebben laten gaan en heeft daarom de toestellening van het oude toestel ‘€96 extra afgeschreven. nadat ik dit constateerde direct contact opgenomen met de klantenservice op 21 juli. een collega vertelde dat het een systeemfoout betrof en dat het afgelopen week gecorrigeerd zou worden en dat ik het bedrag van de toestellening van het oude toestel terug zou ontvangen. leek mij prima, kan gebeuren. 

nu heb ik vandaag wederom contact gehad, ik heb de betaling nog niet ontvangen namelijk. nu krijg ik te horen dat het bedrag niet terugkomt en dat ik er maar mee akkoord moet gaan. ik ben het hier niet mee eens en verwacht dan ook gewoon dat de verlenging ingaat bij afloop van mijn oude abonnement. als ik dit vooraf had geweten had ik namelijk niet mijn abonnement verlengd en gewoon gewacht tot deze afliep. dan was mijn nieuwe toestel waarschijnlijk ook goedkoper geweest. 
als bijlage de chat, waarin ze zelf toegeven dat het een systeemfout was.
weet iemand wat te doen? of is het echt jammer maar helaas?

groet, karlijn