Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Annem123 - 23-09-2020 15:31:10
Elektronica & TV

Product is niet geleverd

ik heb een televisie gekocht en deze zou 17 september worden geleverd maar is tot op heden niet geleverd. deze televisie komt van de outletshop.
ik heb meedere keren contact gehad met first logistics, het transport bedrijf. mediamarkt heeft gezegd dat het transportbedrijf de televisie op 16 september om 10.55 heeft opgehaald. echter first logistics weet van niets. inmiddels zijn we een week verder en heb ik mediamarkt dagelijks aan de telefoon en het enige wat ik te horen krijg is dat de klacht doorgezet gaat worden naar de desbetreffende afdeling. vandaag kreeg ik te horen dat de klacht 6 september al is opgelost, wat vreemd is aangezien de bestelling pas 14 september is geplaatst! inmiddels wil ik helemaal geen televisie meer, ik wil mijn geld direct terug. het is ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf zo slecht met zijn klanten omgaat. ik heb echt geen vertrouwen meer in mediamarkt en wil dus ook geen enkel product meer ontvangen maar wel direct het geld terug. verder wordt er gezegd in bevestigingsmail dat het servicenummer gratis is, dat is het niet want ik heb inmiddels al een rekening van bijna 18 euro gekregen van tmobile. ik