Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Maarten Oberman
Maarten Oberman - 20-10-2020 23:08:50
Geldzaken & Recht

KNAB blokkeert cardreader zonder klant te informeren

knab had betalen met mijn card reader via ideal on-aangekondigd geblokkeerd, service desk kwam eerst met cookies wissen andere browser etc natuurlijk onzin, maar ja, na een half uur wachten en gebeld met knab/020, wilde ze het na vele vragen beyalen met ideal en de cardreader weer vrijgeven, card reader betalen hadden ze geblokkeerd, omdat knab dat niet meer wil als beleid. tsja en de klant maar even niet informeren, wat kan ik hier tegen doen? 
met vriendelijke groeten
maarten oberman

ps:ik zag een week of wat  geleden jullie programma over de knab, dit zou er aardig inpassen als deel 2, toen zeiden ze nog: we gaan het beter doen; ik zal wel niet de enige zijn; ik heb meer de indruk dat ze nog steeds de klanten proberen weg te krijgen die nog met de acrd reader wat willen doen