Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
magnolia - 25-10-2020 11:25:24
Winkels & Webshops

Miskoop sta-op-stoel bij Prominent.

Op 6 oktober 2020 heb ik een sta-op-stoel gekocht bij prominent voor het bedrag van maar liefst € 5.328,--. ik kreeg geen bedenktijd omdat, volgens de verkoper, ik met het tekenen van de bestelling, mijn bedenktijd heb verspeeld. dat is op zich al bedenkelijk. 
na 12 dagen gebruik te hebben gemaakt van de stoel bleek op het zitgedeelte een indruk achter te blijven. de voetensteun ligt vol kreukels. naar mijn eigen mening omdat de vulling onvoldoende is.
kontakt gemaakt met prominent en kreeg de volgende reaktie:
1. het leer geeft altijd plooien.
2. de zitspiegel trekt wel weg.
3. de plooien van de voetensteun trekken ook weg.
4. het leer kan niet strak worden aangetrokken.

advies: 6-8 weken in de stoel zitten en dan medio november weer met prominent bellen. ik vrees dat de 100 dagen die gehanteerd wordt voor het retourneren verlopen. ik wil de stoel niet meer. ik weet dat aan het retourneren kosten zijn verbonden. hoe kom ik van de stoel af? het liefst zsm.

ik heb aangegeven de stoel niet meer te willen en bestempel het als een 'miskoop'.