Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

astra29
astra29 - 21-02-2021 18:21:06
Huishouden & Energie

Online.nl houdt zich niet aan contract

ik heb op 29 juni 2020 een alles in 1 abonnement afgesloten voor internet, tv en bellen bij online.nl.
ik kreeg daarvan een bevestiging met de afgesproken prijs, 6 maanden 30 euro en vervolgens 6 maanden 45 euro.
het abonnement moest ingaan in augustus 2020. 
tot mijn verbazing was de eerste rekening veel hoger, n.l. €50 en een korting van €17.50 een verhoging van meer dan 11.1%
de volgende maanden ging er van alles mis, en veel gemaild en gebeld met online.nl leverde niets anders op dan veel frustratie en bleef uiteindelijk de prijs €50. volgens online is de prijs op 1 juli 2020 verhoogd naar €50 en daar heb ik het maar mee te doen. je kunt niet 1 dag voor de (forse) prijsverhoging een abonnement verkopen met de oude prijs, waarbij ook nog eens duidelijk word bevestigt dat ik 6 maanden een bedrag van €30 zou moeten betalen en de laatste 6 maanden van het contract €45.
de klantenservice van online is erg slecht, dus daarvan heb ik niets te verwachten. kan kassa hier eens aandacht aan besteden? er zijn namelijk veel meer ontevreden klanten met deze zelfde klacht.