Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Michel3951 - 14-04-2021 10:49:27
Geldzaken & Recht

Pre-Order gennuleerd na 6 maanden

Ik heb op 13 november 2020 een videokaart ge pre-order bij alternate.nl. op hun website stond "levering eind 2020", doordat er een grote vraag naar deze videokaart was konden ze hem niet in 2020 leveren, dus werd het uitgesteld en zijn we in een wachtrij gezet. er is toen contact opgenomen met alternate over wat er kan worden gedaan om de kaart zo snel mogelijk te leveren, maar dat mocht niet baten.

nu zijn we 6 maanden verder en krijg ik vanochtend een mailtje met dat de order is geannuleerd omdat de leverancier deze niet meer zou maken. ze gaan het geld terugstorten, maar de videokaart en soortgelijke kaarten zijn ondertussen in prijs verdubbled. kan alternate dit zomaar doen?