Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Se
Sevil - 30-04-2021 19:24:46
Huishouden & Energie

Brieven zijn niet bezorgd door Post. Nl

Gisteren verwachtte ik twee belangerijke brieven die stonden op app. tevens heb ik gisterochtend een melding heeft ontvangen dat de bezorger onderweg was. de  postbode kwam inderdaad langs maar bezorgde verkeerd brieven bij mij. toen heb ik gelijk buiten gegaan om verkeerd bezorgde brieven terug te geven. toen heb ik mijn buurman gezien. die postbode heeft ook bij hem verkeerde brieven bezorgd. toen heb ik de postbode gevraagd waar mijn brieven waren. hij zocht overal naar mijn brieven maar kon nergens vinden. vandaag heb ik ook geen brieven ontvangen. ik heb al sinds gisteren meerdere keren met post. nl gesproken zonder succes. ze kunnen niet achterhalen waar mijn brieven zijn. aangezien eerdere fouten van de postbode denk ik dat hij bij verkeerd adres mijn brieven bezorgd zou worden. helaas neemt post. nl steeds meer goedkope en onervaren mensen in dienst om geld te besparen en daar gaat iets mis... vroeger hadden we een bezorger die jarenlang in dienst van post. nl was, die iedereen in de buurt kende. toen had ik nooit zon probleem. maar nieuwe krachten zijn goedkoop voor post. nl. vandaar denk ik dat ze mensen in dienst nemen die zelf de namen van straten niet goed weet en niemand in de buurt kent.