Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Es
Esther_83 - 04-05-2021 15:00:46
Auto & Vervoer

Fiets besteld

Mijn dochter en ik zagen gisteren bij een fietsenwinkel een mooie groene fiets in de etalage.  na een rondje te maken en maat te meten gingen wij over tot kopen. alleen op deze fiets was er geen versnelling en de verkoper beloofde mij dat hij deze kon bestellen. helaas bij het bestellen bleek de groene niet meer leverbaar maar wel een andere kleur . in eerste instantie waren wij teleurgesteld maar ik had al een regeling met de verkoper dat ik het in 2 termijnen kon kopen, dus gingen wij ermee in.  heb dus al de helft betaald. later thuis gekomen was mijn dochter toch teleurgesteld en wilt toch graag de groene. ik heb de dag erna gelijk de verkoper gebeld en gevraagd om de bestelling te annuleren. nu geeft de verkoper aan dat jij mij geen geld terug kan geven en ook de bestelling niet kan annuleren. ik heb aangegeven best annuleringskosten te willen betalen maar hij geeft aan dat dat niet kan.
ik heb dezelfde fiets op internet gezien wel in die groene kleur voor dezelfde prijs.
wie kan mij helpen?