Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Greenchoice en Windcentrale.

Ik heb 7 jaar geleden een winddeel gekocht. greenchoice was toen mijn energieleverancier, die het aanbod deed van korting op de energierekening bij aanschaf van het winddeel bij de windcentrale. vorig jaar juni ben ik overgestapt naar een andere leverancier. na een tijd bleek, dat ik nog wel de onderhoudskosten van mijn winddeel moest betalen, maar geen rendement meer uitbetaald kreeg, omdat ik geen klant meer was van greenchoice. ik ben bij aanschaf niet op de hoogte gesteld van deze, ik noem het maar koppelverkoopmethode. ik heb vorig jaar aangegeven mijn winddeel te willen verkopen, maar de termijn die de windcentrale daarvoor aangaf, wordt voortdurend uitgesteld. al die tijd moet ik blijven betalen en krijg ik geen opbrengst meer of een compensatie. in mijn correspondentie hierover met de windcentrale blijven ze de verkooptermijn uitstellen en zeggen dat ze compensatie overwegen, maar er gebeurt niets. wat te doen?