Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 20-06-2021 00:48:27
Geldzaken & Recht

Betaling via ING aan Belasting

Heb via ing, via scanner, een betaling overgemaakt aan de belastingdienst over zorgtoeslag. bij het overmaken kreeg ik: betaling mislukt. dus nog eens gedaan. zie tot mijn schrik later: 2 maal afgeschreven. bank doet niets en ik kon uiteraard niet storneren. belastingdienst gebeld: "misschien" storten wij het binnen 6 weken terug. waarom is er, én vanuit de bank zowel als de belastingdienst geen enkele coulance? de dubbele betaling is niet voor de poes. kan ik iets doen om, vooral over terugbetalen misschien betalen we u binnen 6 weken het teveel betaalde terug, iets doen? het antwoord misschien baart me vooral zorgen. vind het trouwens "lullig" dat ing zich verschuilt achter: u heeft het overgemaakt, ja, nadat zij me informeerden dat betaling was mislukt.