Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ko
Kooi90 - 03-07-2021 22:25:24
Winkels & Webshops

Schoenen besteld maar lege doos ontvangen

hallo ik heb op 16 dember nike schoenen besteld bij footdistrict, https://footdistrict.com/" target="_blank">https://footdistrict.com/

heb keurig een doos ontvangen zonder inhoud dus geen schoenen.
toen heb ik direct deze winkel een mail gestuurd en dat wekenlang elke dag omdat ze niet terug reageerden.

betaling is via klarna gegaan.

pas na maanden reageert de webshop dat het niet mogelijk is en verstuurd aan klarna een verzendbewijs met 2 kg gewicht op de sticker ( die verzendlabel is natuurlijk online besteld, dus daar kan je elk gewicht neerzetten)

nu wil klarna na maanden dat ik de rekening betaal. dat terweil ik nooit schoenen heb gekregen enkel een lege doos, maar voor klarna is dat verzendbewijs genoeg zeggen ze om me te laten betalen...

ik vind dit vreemd want klarna is van eerst producten kunnen bekijken en dan pas betalen. en heb toch ook mijn rechten als consument als ik niks ontvang. ik weet even niet wat ik kan doen klarna is niet echt beleefd en maant me om te betalen voor iets wat ik niet gekregen heb.

de webwinkel is waarschijnlijk door de vele maanden dat ze niet gereageerd hebben veelste laat met een onderzoek te starten bij ups.


wat kan ik doen want ik wil natuurlijk niet voor een lege doos betalen? en klarna wil helemaal niks doen.... voor hen is die verzendlabel met 2.0 kg genoeg bewijs....

ik vind dit absoluut schandalig omdat ik dezelfde dag contact heb opgenomen maar de webwinkel pas na maanden reageert.

wat kan ik doen? moet voor 5 juli betalen. klarna wil de rekening niet meer pauzeren en de webwinkel reageert niet en wil dus het probleem niet oplossen.