Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Rudger G
Rudger G - 20-07-2021 20:43:18
Geldzaken & Recht

Ziggo ongewenste wijziging pakket / contract

Zojuist een email gehad waarin staat: "we hebben zorgvuldig naar uw huidige pakket gekeken en uit ons opgefriste aanbod kozen we het pakket dat er het meest op lijkt. ons voorstel is: zakelijk internet complete (met dynamisch ip)."

ik heb mijn zakelijk internet contract afgesloten met upc, deze provider is overgenomen door ziggo.
hierbij was het belangrijk voor mijn werk, dat ik een statisch ip heb. 

nu veranderd ziggo mijn contract, waarbij ik een dynamisch ip krijg, wat ongewenst is. 
onder het mom: "en we ruimen wat oude pakketten op."

mooi verhaal, want waar het meer op lijkt is een verkapte prijsstijging: het wijzigen van mijn "internetpakket", waarbij er features verloren gaan.
om deze te herstellen kon ik een jaar geleden overstappen op een mkb pakket, wat meer dan 30 euro extra per maand zou kosten.

ik hoop dat ik ze kan dwingen om mijn huidige pakket te handhaven, heeft iemand hier ervaring mee of kennis of dit rechtsgeldig is?

mvg rudger