Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pt
PtrR - 12-01-2022 15:18:25
Geldzaken & Recht

Annulering/restitutie Helathcheckcenter

Healthcheckcenter stelt bij annulering, voordat test heeft plaatsgevonden, dat zij het betaalde bedrag binnen 5 dagen restitueren op bankrekening. je krijgt ook bevestiging van annulering, waarin dat staat. dit blijkt niet te gebeuren. het is zelfs zo dat ze geen telefoonnummer hebben. je kan slechts via hun email contact opnemen, doch reactie blijft uit. ook hebben ze een onlinechat, maar die werkt ook niet. na min ervaring met hen, ook meerdere reviews gelezen, waarin mensen de zelfde klachten uiten. ongehoorde voor zo'n organisatie, die landelijk werkt. reserveren test, gelijk betalen, maar terugbetalen bij annuleren, ho maar.