Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bo
Boerinnekehen - 13-01-2022 13:45:07
Voeding & Gezondheid

Registratie booster ggd

Ik woon in overijssel en vaak onder ggd ijsselland. de booster kreeg ik op 20 dec '21 in meppel, deze ggd-locatie valt onder drente. nu kan ik de boosterprik niet toevoegen op mijn qr-code. heb gebeld met ggd-ijsselland, die konden mij niet helpen,  op hun verzoek gebeld met de backoffice van de ggd in zwolle. daar bleek dat er iets was misgegaan met de registratie, de man die ik aan de lijn kreeg zou het gaan aanpassen en dan kon ik na anderhalve week weer bellen met ggd-ijsselland. vandaag gedaan,  maar ik moest nu volgens hun eerst weer bellen met ggd-drente om te zeggen dat mijn booster via coronitee bij hun geregistreerd is een dat hun een mailtje moesten sturen naar administratiecorona van ijsselland. nee dat gingen ze niet doen want er stond dat er iets was misgegaan bij de administratie en dat ze het in een werkgroep zouden brengen.  als het goed was dan zouden ze het aanpassen (blijkt dus dat het backoffice in zwolle dat dus niet heeft uitgevoerd in de 2 tussenliggende weken), daarna zou ik mijn coronacheck-app 24 uur moeten verwijderen en als ik de app er dan weer op zou zetten,  zou de booster erbij komen te staan. ik vroeg of ze mij konden laten weten wanneer ik dan de app voor 24 uur moest verwijderen,  krijg ik daar een mailtje over? nee mevrouw,  daar doen wij niet aan.  hoe moet ik dat achter komen dan? geen idee mevrouw. weet naar ggd-ijsselland gebeld met de vraag of zij dit voor mij konden regelen maar het antwoord was ook: nee. ze hebben totaal geen contact met elkaar en ik moet nu gewoon maar wachten.  wie weet hier nog een oplossing voor? wie heeft dit nog meer bij de hand gehad? is dit een item voor kassa inmiddels? ik ben het spoor bijster na ongeveer 12 telefoontjes,  wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ben echt ten einde raad.