Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MarianKaffa - 25-01-2022 11:29:46
Auto & Vervoer

Waar kan ik terecht voor klacht over Kymco.

 
 
in december 2020 heb ik van mijn corona bonus en eindejaarsuitkering een kymco super street 8 gekocht.ik was als een kind zo blij. omdat ik 45 km te hard vond heb ik hem laten terug zetten naar 30 km, zodat hij een snor scooter werd. 
dat vond ik als 52 jarige hard zat.
nadat ik een maandje had gereden begon de ellende scooter begon te haperen, stopte tijdens het rijden. uiteraard meteen terug gegaan naar de dealer en we werden vriendelijk geholpen. 
na reparatie reed hij weer een tijdje goed.
en dan begon het weer, stotteren tijdens het rijden en steeds weer uitvallen. 
we brachten hem steeds terug naar de dealer en steeds vertelde ze dat het in orde was. 
hij heeft meer dan 8 keer bij de dealer gestaan voor reparatie en dat voor een nieuwe scooter.
uiteindelijk  durfde ik niet meer op de scooter te rijden, bang dat ik niet meer terug thuis zou komen  als hij ermee stopte. 
nadat hij voor de zoveelste keer gerepareerd was heeft mijn man heeft de scooter van mij overgenomen, maar wilde wel dat hij harder zou rijden.
dealer heeft hem terug gezet zodat hij 45 km rijd. 
uiteraard moest hij weer opnieuw gekeurd worden.
dus mijn man met de scooter op de aanhanger naar de rdw, en je raad het bijna al. 
hij startte wel maar sloeg meteen weer af en dat de hele tijd., 
mijn man stond voor joker bij de rdw. met aanhanger en al weer terug naar de dealer. 
ze snapte er niets van maar ze zouden er weer naar kijken en ze zouden de scooter naar de rdw sturen voor de keuring. 
inmiddels is de verstandhouding tussen ons en de dealer niet goed meer, mijn man is erg boos geworden. omdat we telkens tegen het zelfde probleem aanlopen en het niet opgelost word. 
hij staat nu alweer een maand bij de dealer omdat hij gekeurd moet worden. 
ik denk dat we in totaal 3 maanden op de scooter hebben gereden, er staat 1000 km op en uiteraard garantie.
kymco nederland hebben geprobeerd te benaderen via mail, telefoonnummer is nergens te vinden. helaas geen reactie!
wat moeten wij nu doen met onze klacht, scooter en vooral frustratie? 
 
 
#kymco