Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ew
Ewout Pool - 26-05-2022 18:30:23
Winkels & Webshops

Flink B.V. levert product niet. Ik had dit binnen 24 uur aan hun moeten doorgeven. Klopt dit?

Goedemiddag,
op 22 mei 2022 had ik een bestelling gedaan voor boodschappen bij flink. toen ik vanavond ging koken zag ik dat 1 product (tomatensaus) ontbrak. vanavond contact via de app opgenomen met flink maar de representant (tugba) gaf aan dat ik dit binnen 24 uur had moeten melden.  ik heb haar verteld dat dit volgens mij niet volgens de nederlandse wet is, en dat zij m.i. wanprestatie plegen. mag een bedrijf een termijn stellen waarin een gebrek of omissie moet worden gemeld? en is 24 uur dan niet erg kort? het gaat niet om een groot bedrag, maar was wel nieuwsgierig.