Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wat kan ik doen aan een veel te hoge factuur?

Ik heb een bedrijf gebeld i.l sanitair en installatie (085-3035583) omdat wij een verstopping in de keuken hadden. de afvoer liep niet door, dus veel wateroverlast. werd terug gebeld en een afspraak gemaakt, konden al na een paar uur langs komen. heel snel de prijzen op de laptop laten zien, voorrijkosten € 37,- en € 159,- werkzaamheden. mogelijk nog wat kosten die erbij zouden komen. geen offerte gekregen( stom niet om gevraagd omdat ik blij was dat er iets aan gedaan werd) hij is een uur bezig geweest en alles werkte goed. toen kreeg ik de rekening. ik schrok mij rot. of maar even € 863 wilde betalen, uiteraard via de pin of contant. heb ik gedaan. ik heb 7 maal gebeld met het bedrijf, zou iedere keer terug gebeld worden nooit gebeurd. mail gestuurd, adres kreeg ik pas na lang aandringen, en daar bezwaar aangetekend en dat ik over het bedrag wilde onderhandelen. maar helaas, ik had nooit gebeld en er degene die de werkzaamheden heeft verricht wilde niet over de factuur praten.
wat kan ik verder doen?

paul van meurs.