Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

F.
F.Vrencken - 16-08-2022 10:39:35
Huishouden & Energie

Probleem met de klantenservice van Vattenfall over belkosten.

Ik had bij mijn maandoverzicht in juni een stijging van 110 kuub gas vergeleken met de afgelopen 3 jaren.
heb op vrijdag contact gezocht met vattenfall. werd in de wacht gezet, doorverbonden, zeer onvriendelijke medewerkster,doorverbonden naar financiéle afdeling,  enz. maar kreeg geen contact.
bij aanvang werd al vermeld : dit gesprek kost 55 cent per minuut , plus de gebruikelijke belkosten.
ik heb 3 maal opgehangen en opnieuw gebeld. totaal 49 minuten en 28 seconden.
op maandag opnieuw gebeld . zelfde verhaal 50 minuten en 30 sec. uiteindelijk op woensdag via een app contact gekregen.
vattenfall kon niets doen. moest bij liander zijn. kosten tussen de 200 en 600 euro. !!!! op mijn reactie: dat doet toch niemand, gaf de medewerker van vattenfall als reactie. ja dat klopt.ik moest maar bij de eigenaar van de huurketel zijn.
over de belkosten zou hij met zijn superieur contact opnemen. na zes dagen werd ik teruggemaild. zijn superieur wilde niets doen.
afgelopen week de maandafrekening telefoon. 57,20 euro kosten vattenfall. weer contact opgenomen en afgewimpeld , na diverse contacten over twee dagen. u zult wel het verkeerde nummer gebeld hebben. ik belde met 0900 0808 en werd daar doorverbonden ???
op mijn reactie dat het nu een principekweste werd en het een geval voor kassa werd, reageerde men met: moet u lekker doen. wij wachten het wel af.

hebben meer mensen een zelfde ervaring met dit bedrijf ?
het is nu een consument tegen een groot bedrijf.