Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MB123
MB123 - 17-08-2022 17:34:18
Winkels & Webshops

Webshop stuurt me door naar China, mag dit?

Onlangs heb ik online  3 artikelen gekocht bij designerboetiek-meyer amsterdam.
toen ik de artikelen heb ontvangen bleken er 2 van de 3 niet te passen en wilde ik deze producten (op eigen kosten) terugsturen.
via de mail kreeg ik een adres in china maar ik heb toch de aankoop gedaan bij meyer in amsterdam!
in het begin reageerde ze meteen via de mail  maar nu helaas niet meer en   ze geven me geen telefoonnummer en adres.
nu wil ik mijn aankoop ontbinden (binnen 14 dagen na levering) maar ook nu weer geen reactie  met een adres.
wat kan ik nu nog doen? sta ik in mijn recht?