Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wu
Wulm - 19-09-2022 21:08:51
Winkels & Webshops

Hoe kan ik een product met een defect terugsturen naar de Action?

Ik heb op 24 augustus van dit jaar bij de webshop van de action een elektrische step voor mijn dochter besteld. zij heeft al haar verjaardagsgeld bij elkaar geraapt en wilde graag zo'n ding. de bestelling en levering ging allemaal prima. mijn dochter heeft veel plezier van de step gehad. wel een hele week. toen ging hij kapot buiten onze schuld om. hij laadde niet meer op. defect dus. en er zit nog garantie op. ik wilde de action graag bellen om dit te bespreken. dat kan dus niet bij hen. alles moet via een contactformulier. deze dus ingevuld. hier krijg je een automatische reactie op. ook werd er vermeld dat als je met hun automatische antwoord niet geholpen bent zij contact met je opnemen. ik heb aangegeven dat ik dit graag wilde. dit contact komt er niet. ik heb inmiddels meerdere malen een mail gestuurd maar ze nemen geen contact op. ik weet niet meer wat ik moet doen en wil graag met deze mensen in contact komen om dat ding terug te sturen. weet iemand hier een oplossing voor?