Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sannevb - 23-09-2022 11:42:30
Garantie & Verzekeringen

Extra kosten bij derde door een ondeugdelijk product

goedemorgen,
ik heb bij een sanitairwinkel een nieuw toilet gekocht omdat we het toilet hebben gerenoveerd. voor de renovatie hebben wij een klusbedrijf ingehuurd en die heeft alles netjes gemaakt. nu de hele toiletruimte klaar is blijkt dat het toilet niet voldoet aan wat wij ervan kunnen verwachten. het water komt bij doorspoelen over het toilet heen en dit kan natuurlijk niet. de verkoper van de sanitairwinkel zegt dat het aan de wc-pot ligt en dat het keramiek niet goed is gemaakt. we kunnen nu een nieuw toilet gaan ophalen bij de sanitairwinkel (dus we krijgen een vervangend product) maar we moeten wel weer extra kosten gaan maken omdat we het klusbedrijf weer in moeten gaan schakelen om het oude toilet eraf te halen en de nieuwe te installeren. kunnen we de extra kosten die we moeten maken bij het klusbedrijf verhalen op de sanitairwinkel? omdat hun een ondeugdelijk product hebben verkocht, moet ik nu extra kosten maken bij een derde.