Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

St
Stef90 - 23-09-2022 23:22:31
Winkels & Webshops

Winkansen

Lidl heeft voor zijn 25 jaar jubileum een kraskaart actie opgezet waarbij je prijzen kunt winnen. het zijn prijzen van een croissantje van 25 cent maar ook een jaar lang gratis boodschappen kunnen doen. ik heb een eigen onderneming waarbij ik meer dan 250 euro p.w. !! aan boodschappen doe en heel wat kraskaarten ontvang. de actie duurde een aantal weken, en bij elke 10 euro ontving je 1 kraskaart. geloof het of niet. ik heb 75 kraskaarten met daarbij geen prijs ontvangen. ik ben uiteraard naar de winkel gegaan om mijn beklacht te doen, het personeel stond versteld en wilden dit controleren. bij de kassa werden flink wat kraskaarten gekrast en u raad het al... geen prijs! ik heb het hoofdkantoor bericht en kreeg na 4 berichten te hebben gestuurd eindelijk antwoord dat ik wel een pakketje zou ontvangen ter compensatie, maar niet daarbij een verklaring hoe het in vredesnaam kan dat ik van zoveel kaartjes niet eens een croissantje van 25 cent heb gewonnen, laat staan de dikke prijzen. ik wachtte netjes mijn pakketje af. die ontving ik, een doosje met daarbij een sleutelhanger, pen, bieropener en meetlint met de logo van lidl erop. sorry, dit vind ik de klant in de maling nemen. 
ik ben daadwerkelijk benieuwd wat de winprijzen zijn bij supermarkten, en helemaal bij een winkelketen als lidl. 
toch blijf ik afnemer bij lidl door hun goede fruit en groenten die zeer betaalbaar en goed van kwaliteit zijn.