Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eloyflorack
eloyflorack - 07-11-2022 22:35:07
Elektronica & TV

Ik word onrechtmatig gebannd van video game, klacht wordt niks mee gedaan

Ik heb een spel gekocht van €100 (het betreffende spel is call of duty mode warfare ii)heb hem zelfs in pre-order gekocht en toen gewoon campain kunnen spelen. ik heb iets van 3 dagen gespeeld en ben toen een paar dagen afk geweest en toen ik online wou komen bleek dat ik niet kon inloggen want mijn e-mail adres waar mee je moet inloggen was veranderd zonder mijn weten. gelukkig kon ik nog op een andere manier inloggen om weer beheerder te worden van mijn account en heb toen gelijk extra beveiligings maatregelen genomen. maar het kwaad was al geschiet. mijn account is gebannd zonder mijn weten. toen ik contact opnam met battlenet (het platform waar ik het spel had gekocht kon niet helpen om het spel van activision is). activision wilt niet helpen want ze beweren dat er software op me computer staat die de data van het spel corrupt en roepen gelijk dat de zaak gesloten is en er niks mee gedaan gaat worden. alleen bezit ik dit soort software niet en heb ik wel altijd andere spellen van activision voor jaren kunnen spelen zonder problemen. toen ik had gezien dat ik en bann dat andere spelers precies het zelfde probleem hebben als ik.