Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kassamollie - 21-11-2022 14:39:51
Computers & Telefonie

Kpn prepaid vervallen zonder waarschuwing vooraf

Al 2 1/2 jaar een kpn prepaid voor noodgevallen. als er 5 maanden niet gebeld wordt krijg ik steeds een melding om te bellen of op te waarderen. in januari van dit jaar ook. in juli kreeg ik alleen een aanbod om over te gaan op een abonnement. hier ging ik niet op in. verder kwam er geen melding binnen. nu blijkt dat mijn nummer niet meer in gebruik is. contact met kpn lukt niet.
kan kpn zonder melding mijn nummer blokkeren en kan ik daar nog iets tegen doen?