Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
RonPr - 28-11-2022 09:55:20
Elektronica & TV

Wettelijke garantietermijn

In 2019 kocht ik een samsung tv bij expert pijnacker. in november 2022 krijg ik een grijs/zwarte balk aan de rechterkant van het scherm. ik heb dit gemeld bij expert pijnacker en zij verwijzen mij door reparatiecentrum.
resultaat: kosten net zo hoog als de aanschafprijs. wel is er rekening gehouden met coulance,, 18 euro!

de tv is nu economisch  total loss en expert pijnacker wil me tegemoetkomen met het voorstel om een nieuwe tv aan te schaffen met korting. dit aanbod is op zich al verkeerd, maar ook nog eens duurder dan bij de concurrent. verder willen ze me niet tegemoetkomen. de tv heeft ook zijn inruilwaarde verloren en ook daar heeft expert pijnacker geen boodschap aan.

negatieve review werd onmiddellijk van de site gehaald om de score niet te beïnvloeden. hoofkantoor expert verwijst weer terug naar filiaal en reageert niet op mijn constatering dat negatieve reviews worden verwijdert. 

welke stappen kan ik ondernemen en is de bewering dat ze volgens de regels van de consumentenwet werken correct?