Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Deetee
Deetee - 04-12-2022 19:44:13
Computers & Telefonie

Foutieve rekening Vodafone

In aug incasseerde vodafone €186 ipv €40 voor red together abonnement. er was geen overschrijding van de bundels. op advies van medewerker klantenservice van vodafone hebben we t bedrag gestorneerd, er was immers het nodige fout gegaan in de berekening. sindsdien betalen we netjes €40 per maand. 12 medewerkers klantenservice en dito telefoontjes verder is de onterechte rekening nog steeds niet van tafel. er wordt steeds beloofd dat t opgelost wordt.... dat gebeurt niet. en vandaag zijn we afgesloten......
hoe krijgen we iemand bij vodafone zover dit op te lossen?