Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mediamarkt liegt en bedriegt consument. Retour naar hun antwoordnummer kwijt

30-06-2022 stuurde ik mijn product retour. dit heb ik gedaan door precies de procedure van de mediamarkt op te volgen. zei geven mij volledige instructies en gaven toen nog niet aan dat het mijn verantwoordelijkheid is. ze zeggen zwart op wit dat ik binnen 14 dagen na aantonen van verzendbewijs recht heb op mijn terugbetaling. heb ze gebeld en geven aan dat ik mijn zorgen hoef te maken. tot mijn verbazing na weken niks van ze vernomen. omdat de track and trace code niet verder gaat heb ik ook contact opgenomen met postnl. zei geven aan dat de mediamarkt verantwoordelijk is omdat zei in contract staan met postnl.
nou heb ik de geschillencommissie ingeschakeld, waar ik voor moet betalen. de geschillencommissie laat mij een half jaar wachten. hun antwoord is dat mijn postnl verzendbewijs niet voldoende is. waarom heet dit anders een verzendbewijs. mediamarkt, postnl en de geschillencommissie laat de consument achter met een verlies van 1899.