Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ar
Arno van der Kleij - 24-01-2023 18:11:51
Geldzaken & Recht

Elektrische tandenborstel Oral-B na 5 weken kapot; geen garantie

de elektrische tandenborstel (io6) naar de reparatieservice van oral-b gestuurd, e-care.nl het apparaat was al na ca. 5 weken kapot. originele doos met inhoud en aankoopbon opgestuurd. nu krijg ik een bericht retour dat het typenr van het apparaat niet klopt. het zou geen io6 zijn (wat duidelijk op de doos stond), maar io8. ofwel type nr 3758 (io8) en 3753 (io6). hier begrijp ik niets van. het is bij etos gekocht, maar die willen zo wie zo niet helpen. dus zeggen ze bij e-care dat de garantie is vervallen. helaas heb ik zelf geen foto's genomen van de doos of van het apparaat. nu is het hun woord tegen de mijne. zij sturen wel een foto op van de onderkant van het apparaat, maar is die wel van mij?

hoezo geen verantwoordelijkheid opnemen?