Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

EA
EACH1984 - 01-02-2023 15:29:41
Winkels & Webshops

Retour

Goedemiddag allen, 
ik heb een vraag, vorig jaar maart heb ik een uitlaat besteld voor mijn scooter, ik had deze gemonteerd maar sommige bevestigingspunten kwamen niet overeen (ik had de scooter al gestart) ik had deze retour gestuurd omdat hij dus niet paste, deze wilde ze niet retour nemen omdat er roet in de filter zat, dus ik wilde de uitlaat retour naar mij thuis,  ik moest toen verzendkosten betalen om hem weer terug thuis te krijgen. ik heb nu pas 10 maanden later gereageerd dat ik hem terug wil en de kosten wil betalen, (ik weet het, 10 maanden later is wel erg laat) maar nu zegt de webshop hem niet meer te hebben (ze hebben hem vernietigd) mijn vraag: hoe lang moet een (web)shop een artikel bewaren van een klant voordat ze deze mogen verkopen/vernietigen? en heb ik nog ergens recht op?