Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Joep6
Joep6 - 06-02-2023 19:50:06
Winkels & Webshops

Lucovitaal shiatsu massage kussen garantieperiode

Op 29 mei 2022 twee shiatsu massage kussens bij lucovitaal online gekocht en één daarvan cadeau gegeven. een paar weken terug is de cadeau gegeven kussen stuk gegaan en heb dus per mail contact opgenomen met lucovitaal. telefonisch kun je ze haast niet bereiken. 
 
hieronder plaats ik de reactie op mijn eerste mail:
 
"dank voor uw bericht. vervelend dat uw massage kussen niet meer werkt.
 
mogelijk belde u op een druk moment. wij zijn iedere dag bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uitgezonderd op zaterdag dan zijn wij open tot 17:00 en op zondag dan zijn wij gesloten.
 
wij zien inderdaad dat u op 29 mei 2022 twee massage kussens heeft aangeschaft op de webshop.
 
helaas hanteren wij een garantie termijn van 6 maanden. u zou kunnen proberen om de massage kussen op verschillende stopcontacten aan te sluiten of om te kijken of het daar aan ligt.
 
of mogelijk te kijken of het ligt aan de adapter en indien mogelijk een nieuwe aan te schaffen."
 
op de site van lucovitaal staat nergens vermeld wat de garantieperiode is en ook niet in de offerte en factuur die je ontvangt.
 
daarna weer een mail gestuurd en daar heb ik de volgende reactie op ontvangen: 
 
"dank voor uw bericht. vervelend dat u dit zo ervaart.
 
wij hanteren zes maanden garantie bij het aanschaffen van de shiatsu massage kussen.
 
uw bestelling was van 29 mei en helaas is hierbij de zes maanden garantie verstreken."
 
 
heb toen eindelijk telefonisch contact gehad met de klantenservice. gevraagd waar het stond dat je zes maanden garantie had. maar hier kreeg ik geen antwoord op en er werd steeds herhaald dat het zes maand garantie was. toen ik bleef aandringen op antwoord werd de verbinding verbroken. opnieuw gebeld en gezegd dat ik het oplichterij vond wat ze deden. en ze verplicht zijn om onder de voorwaarden de garantieperiode te vermelden en anders het door kunnen geven waar het staat als je belt.
 
het is een lang verhaal geworden maar ik hoop het zo duidelijk te hebben uitgelegd.
 
zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben met het bedrijf lucovitaal? weet iemand welke stappen ik eventueel kan ondernemen om mijn recht te halen?
 
alvast bedankt.