Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

empee
empee - 22-03-2023 20:36:06
Garantie & Verzekeringen

Dell.com haalt kapotte pc niet op

Op 9 november van vorig jaar heb ik een dell inspiron computer gekocht bij dell. die bleek stuk te zijn. er is veel gebeld en overlegd, maar niemand kreeg de dell aan de praat. het was een "maandagmorgen-produkt" en ik kreeg een gloednieuwe. 
die nieuwe doet het prima, maar de toezegging om de defecte inspiron op te halen, is nog steeds niet nagekomen (sinds vorig jaar). mijn dossier is gesloten. er komt geen bedrijf om de desktop op te halen, er wordt niet meer gebeld en mail wordt niet meer beantwoord. een adres heb ik ook niet.
wat kan ik doen om de kapotte pc terug bij dell te krijgen?