Antwoorden gegeven door: 1985jurrien
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 17, 2007 om 18:34SMTP probleem van KPN
Even mijn excuses aanieden aan Phinder, het klopt dat dit niet bij de KPN ligt.. De oplossing was blijkbaar simpeler dan mogelijk... Poort 587... Als iemand er ooit naar vraagt gebruik je eigen smtp server eerst i.c.m. poort 587.. werkt dat niet probeer het dan over mail.kpn-planet.nl met poort 587...
Die IP adressen werken niet.
Jur
-
Apr 12, 2007 om 20:51SMTP probleem van KPN
Op zich kan ik me dat wel voorstellen.. Maar uiteindelijk zijn het tóch de KPN smtp instellingen die mijn verbinding hinderen, niet die van Lycos, want die werken gewoon...
Als
Domeinhost #1 wél doorgelaten wordt bij KPN poortje 25 en
Domeinhost lycos niet doorgelaten wordt bij KPN poortje 25 en
Domeininstellingen zijn OK en userinstellingen zijn OK
Dan
Probleem ligt niet bij Lycos maar bij KPN
1+1=2 toch ?? -
Apr 12, 2007 om 19:56SMTP probleem van KPN
Welke codes heb jij doorgekregen dan?
Ik denk dat het puur financiëel is... Zakelijke klanten van KPN betalen zich een ons alleen al aan service en support, dan hebben we het nog niet eens over de verbinding.. En als daar iets veranderd moet worden is het binnen (max.) 72 uur geregeld.. Moeten consumenten dan ook maar een helpdesk abbonement krijgen? -
Mar 31, 2007 om 16:47SMTP probleem van KPNWaarom werkt het dan niet voor lycos-klanten?