Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: 1marja1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 4, 2015 om 15:02Mijn recht[quote=edrick3 schreef op zondag 4 okt 2015, 13:35]@1marja1,
.....Ik heb mijn notebook inmiddels weer terug en Acer heeft het moederbord en de.muis vervangen......
Zonder kosten naar ik aanneem?
Mooi zo!
Bedankt voor het terugmelden.
Met vr.gr.
Beste edrik3,
Ja, zonder kosten.
Met vriendelijke groet,
Marja -
Oct 4, 2015 om 11:56Mijn rechtGeachte lezers,
Hierbij wil ik u hartelijk danken voor het meedenken en de suggesties.
Ik heb mijn notebook inmiddels weer terug en Acer heeft het moedebord en de.muis vervangen.
Het ding is nog steeds ontzettend traag maar ik kan het nu wel zonder al teveel frustraties gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 15, 2015 om 12:00Mijn recht[quote=ron530 schreef op dinsdag 15 sep 2015, 11:21][quote]ik heb CCleaner juist gedownload in de hoop dat hij mijn notebook zou opschonen :)
Dat heeft CCleaner dan uitermate goed gedaan want dat programma brengt wijzigingen in het besturingssysteem aan die niet meer te herstellen zijn. Maar toch eerst afwachten wat Acer er mee gaat doen, als het alleen terugzetten naar fabrieksinstellingen betreft kan het maarzo zijn dat er geen kosten in rekening gebracht worden.
Beste ron530,
Het niet goed werken van mijn notebook was juist de reden van het downloaden van CCleaner.
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 15, 2015 om 10:44Mijn recht[quote=ron530 schreef op dinsdag 15 sep 2015, 10:36][quote]ik heb alleen maar Windows 10 en CCleaner gedownload
Windows 10 zal het probleem niet zijn maar CCleaner haalt soms meer weg dan men lief is.
Beste ron530,
Ik heb CCleaner juist gedownload in de hoop dat hij mijn notebook zou opschonen :)
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 15, 2015 om 10:42Mijn recht[quote=riesenbeck schreef op dinsdag 15 sep 2015, 09:40]Beste Marja
Je zou zelf eens een herstel kunnen doen door een aantal keer tijdens het opstarten Alt en F10 een aantal keer achter elkaar in te toetsen (dus Alt F10 / Alt F10) tot dat het herstelscherm naar voren komt.
Beste riesenbeck,
Bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker proberen als ik het weer terug heb.
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 14, 2015 om 20:51Mijn recht[quote=diumenge schreef op maandag 14 sep 2015, 17:54][quote=1marja1 schreef op maandag 14 sep 2015, 14:32]Beste macwouter,
Nee, ik heb deze:
Acer Aspire ES1-512-C162
Met vriendelijke groet,
Marja
Dat is gewoon een niet al te snelle laptop. Maar desondanks zouden de beschreven problemen zich niet mogen voordoen, echter je zal MM de kans moeten geven het probleem te herstellen. Zoals velen denk ik echter ook eerder dat het een softwarematig probleem is dan een werkelijk defect.
Beste diumenge,
Hartelijk dank voor de link naar de website van de Consumentenbond.
Ik ben er zelf ook al achter dat het een "hele trage" laptop is ;)
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 14, 2015 om 19:40Mijn recht[quote=zoekster schreef op maandag 14 sep 2015, 17:09]Als ik zo uw klachten lees, lijkt het me o.a. een probleem met de touchpad. Heeft u er ook nog een muis aan hangen? Ik zelf werk eigenlijk nooit met de touchpad, dat vind ik zo'n onhandig gedoe en altijd met een muis.
Zoek anders ook nog even de handleiding op, daar staat ook hoe je de touchpad moet gebruiken. klik HIER
Maar misschien is er echt iets mis met de touchpad.
Als u wel met een muis werkt,dan zou u ook nog een andere muis kunnen proberen. Ik heb zelf ook eens een muis gehad die het slecht deed.
Beste zoekster,
Dit is al mijn derde notebook/laptop dus ik ben wel gewend aan het werken met een touchpad. Het enige verschil tussen deze en mijn twee vorige is dat die twee tweedehands waren en mijn huidige gloednieuw is.
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 14, 2015 om 15:33Mijn recht[quote=digioma schreef op maandag 14 sep 2015, 15:07]Bij de Mediamarkt in mijn woonplaats is het bij de servicebalie mogelijk om - al dan niet tegen een redelijke betaling - hulp en uitleg te krijgen van een deskundige. Problemen met m 'n daar gekochte laptop zijn er tweemaal verholpen (in dit geval gratis). Kan dit bij de door TS bedoelde Mediamarkt niet?i
Beste digioma,
Geen idee of dat bij "mijn" filiaal kan. Ik heb er niet om verzocht.
Aan de anderen hierboven die suggereren dat ik als gebruiker misschien software problemen heb veroorzaakt; ik heb alleen maar Windows 10 en CCleaner gedownload.
Afgezien daarvan heb ik alleen maar gesurfd.
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 14, 2015 om 14:38Mijn recht[quote=mahadma schreef op maandag 14 sep 2015, 14:26]U heeft bij een stenenwinkel niet zomaar zondermeer recht op geld retour bij een storing, zoals eerder geschreven is. Los van alles, iedereen kan zeggen dat merk "ZXCV" dat het een waardeloos ding is/vindt, ik vind "appels" zeker niet lekker. Zo heb je tig smaken.
Beste mahadma,
Bedankt voor je antwoord al begrijp ik niet hoe deze mij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Marja -
Sep 14, 2015 om 14:35Mijn recht[quote=alfaromeo164 schreef op maandag 14 sep 2015, 14:20]Klinkt als een software probleem. Je zou niet zo snel problemen moeten ervaren met een nieuwe notebook maar gezien de prijs kun je in ieder geval geen topsysteem verwachten. Geld terug hoef je niet te verwachten en mediamarkt mag proberen de notebook te repareren.
Beste alfaromeo164,
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Met vriendelijke groet,
Marja