Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: 26271
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 3, 2013 om 09:10telfortSinds 18 december ben ik aangesloten bij Telfort dit heeft de Firma Guidion gedaan aangezien ik hier niet in thuis ben, sinds begin van dit jaar is het fout gegaan tot die tijd heeft het goed gewerkt.
Nu werkt het niet goed meer ik heb steeds vaker last van een stilstaand beeld en een hoop gekraak de afgelopen week al twee keer een advies gekregen van de klantenservice van Telfort en uitgevoerd maar dit heeft totaal niet mogen helpen sterker nog nu zit ik ook nog eens zonder telefoon, ik kan wel gebeld worden maar zelf niet meer bellen.
Eergisteren is de hele avond een collega bezig geweest maar dit heeft ook niet geholpen een van de dingen die hij onder andere heeft gedaan is een speedtest dit zat tussen de 6-7 Mbps en dit zou volgens hem 30 Mbps moeten zijn.
Ik weet niet meer wat ik moet doen er is al van alles geprobeerd maar niets helpt, ik heb ze nu voor de 7e keer benadert en mocht dit niet tot een oplossing komen zal ik mijn rechtsbijstandverzekering of de belbus maar moeten vragen om hulp. -
Feb 3, 2013 om 09:09mail op webserver van TelfortSinds 18 december ben ik aangesloten bij Telfort dit heeft de Firma Guidion gedaan aangezien ik hier niet in thuis ben, sinds begin van dit jaar is het fout gegaan tot die tijd heeft het goed gewerkt.
Nu werkt het niet goed meer ik heb steeds vaker last van een stilstaand beeld en een hoop gekraak de afgelopen week al twee keer een advies gekregen van de klantenservice van Telfort en uitgevoerd maar dit heeft totaal niet mogen helpen sterker nog nu zit ik ook nog eens zonder telefoon, ik kan wel gebeld worden maar zelf niet meer bellen.
Eergisteren is de hele avond een collega bezig geweest maar dit heeft ook niet geholpen een van de dingen die hij onder andere heeft gedaan is een speedtest dit zat tussen de 6-7 Mbps en dit zou volgens hem 30 Mbps moeten zijn.
Ik weet niet meer wat ik moet doen er is al van alles geprobeerd maar niets helpt, ik heb ze nu voor de 7e keer benadert en mocht dit niet tot een oplossing komen zal ik mijn rechtsbijstandverzekering of de belbus maar moeten vragen om hulp.