Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: 777bas777
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:21t-mobile klachtenIk zelf heb T-Mobile ook ervaren als een zeer onwillige telecom-aanbieder die niet wenst mee te werken aan een oplosing indien zij in de veronderstelling zijn dat ze gelijk hebben.
Binnenshuis heb ik totaal GEEN ontvangst maar T-Mobile wil totaal niets doen omdat volgens hun computerberekeningen ik wel ontvangst moet hebben. Maar in de praktijk is het dus niets.
Het prepaid-pakket willen ze niet terug nemen, het enige wat je aanbieden is dat ik een klachten brief kan schrijven.
Maar de oplossing is simpel : ga naar een wat kleinere telecom-zaak (niet van de grote ketens) en vraag of ze daar uw sim-lock kunnen verwijderen. Vervolgens kan u een prepaid-sim-kaart van een andere provider kopen die wel ontvangst heeft.
Een sim-lock verwijderen kost iets in de orde van 15-30 euro. Een nieuwe sim-kaart kost soms slechts 5 euro.
Normaal kan je simlock pas na 1 jaar verwijderd worden, maar met speciale software kan het direct al. Als T-Mobile niet wil mee werken aan een werkende oplossing dan zie ik het als mijn goed recht als consument om mij op deze manier een bruikbare telefoon te krijgen.
Legaal is hetniet, maar T-Mobile kan er niets tegen doen en het enigste manier om iets te kunnen doen tegen grote bedrijven die geheel onwillig zijn.
Ook de Megapool waar ik de het prepaid-pakket van T-Mobile kocht wenste geheel niet mee te werken en verschuilt zich achter alle kletspraatjes van T-Mobile. Megapool heeft dus ook weer een klacht minder.