Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: 888niels888
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 20, 2013 om 20:37UPC wijzigen abonnementIk kan me hier wel in vinden. De service van de upc klantenservice is RONDUIT ERBARMELIJK. Bij abonnementsaanpassing verlengd UPC ook fijn het contract voor weer een jaar. Zij noemen het dus heel mooi een aanpassing van je bestaande abonnement. MAAR JURIDISCH GEZIEN ZIEN ZIJ HET NATUURLIJK MOOI ALS NIEUW ABONNEMENT VAN 1 JAAR EN DAAR PLUKT UPC DAN WEER DE VRUCHTEN VAN (LEKKER JE BESTAANDE KLANTEN OPNIEUW VASTLEGGEN VOOR EEN JAAR) . De klantenservice is verder een moedwillig omslachtig proces. Wachttijd is meer dan 5 minuten of meer dan 10 minuten ongeacht het tijdstip waarop je belt. Op deze manier ontmoedigd UPC de klant om contact op te nemen met het bedrijf. Op deze manier komen er ook weinig klachten, aangezien je het al snel spuugzat bent (een hele slimme maar toch aardig valse strategie).