Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Angeliqueeeee
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 26, 2018 om 12:12KpnMisschien is de manier van communiceren niet heel handig maar het klopt wel, ik heb net gebeld met KPN maar er is niets bekend over een oplossing. Tevens was ik de enige die gebeld heeft nav de uitzending..? bijzonder. Wij hebben ook vanaf begin december veel problemen met wifi, vaak gebeld en door uiterst vriendelijk en heel soms onvriendelijk personeel 'geholpen' maar en oplossing hebben zij ook niet.
Ook ik vind het bijzonder dat er wordt verwezen wordt naar wereldwijde problemen en problemen van gelijke aard bij andere providers. Echt een zwaktebod en pertinent onwaar. Een passende oplossing zoals 'gewend door KPN' of compensatrie is niets van bekend en dat gaan ze ook niet doen. Dit omdat er in de kleine lettertjes staat dat er geen garantie afgegeven wordt op de kwaltitei van draadloos internet. Dan moet je maar met de kabels gaan werken zoals de man in het filmpje ook al aangeeft.
KASSA HELP!
Roep KPN terug en vraag naar antwoorden waar wij als klant iets mee kunnen. Hij kwam er nu te makkelijk mee weg vond ik.